سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
ویروس دستگاه گوارشی - مخ زنان

نویسنده: 4ویروس

سلام.من ویروس 4 هستم.می خوام یک خبر جدید بهتون بدم نوعی ویروس جدید اومده که روی دستگاه گوارشی کار میکنه و باعث میشه که این دستگاه به طور بسیار شدید کار کنه .یعنی طوریه که فرد مجبور شب تا صبح توی دستشویی بخوابه،مثل اینه که به یک ژیان موتور پژو ببندن منظورم رو میفهمین دیگه نه؟خوب نمیخوام زیاد بی ادبانه صحبت کنم ولی یک هشدار میخوام بدم اونم اینه که یسبزی نخورین آخه خواهر من دچار این نوع بیماری ویروسی شده که ناشی از خوردن سبزیجاته.و یک تبریک به این ویروسا بدهکارم کارشون فوق العادست و به درجه ی استادی نایل شدن.خبر دیگه که ما چهار ویروس تونستیم محدوده ی کارمون رو گسترش بدیم و با ویروس های دیگه همکاری کنیم .راستش می خوام بگم یک ذره محتاط باشید چون ما چهار ویروس اگه عصبانی بشیم با همکاری هم دیگه کاری میکنیم که طرف آلزایمر بگیره و اون موقع هست که روی سیستم عصبی کار میکنیم و میفرستیمش تیمارستان.حالا میخوام یک شعرنو  در مورد این بیماری براتون بنویسم:

حالم بده ،حالم بده

سلامتیم رفته نیومده

نگو به من ینجه خوردن نیومده

حالم بده ،حالم بده

کسی که اسیر دستشویی باشه

انگار تو حبس ابده

امشب درجه ی تبم روی هزار و سیصده

اما شاید به چشم ویروس این تب فقط یه عدده

حالم بده ،حالم بده

 منتظر آپ کردن ویروس بعدی(ویروس 1)باشید


موضوعات یادداشت
جمعه 85 اردیبهشت 15 ساعت 11:43 صبح

خانه مدیریت شناسنامه مخ زنان ایمیل
موضوعات

81820: کل بازدید

1 :بازدید امروز

 RSS 

آرشیو
لوگوی 4ویروس
ویروس دستگاه گوارشی - مخ زنان
جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک
 
لوگوی دوستای ویروسی
دوستای ویروسی
حضور و غیاب
آوای آشنا
طراح قالب