سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
...سووووووکس...viro0s2 - مخ زنان

نویسنده: 4ویروس

<<سوکس>>مظهر عشق! " لطفاً lovelyها نخونن! "

یه عاشق که پسر باشه و تو باغ وحش هم کار می کرده تو روز ولنتاین عشقش که نومزدش باشه به طور قافلگیر کننده ای دوست داشتنش رو بهش نشون می ده که سر زبونا میوفته و باعث میشه نومزدش تشریف فرمای بیمارستون بشه! حالا قزییه رو بخونین فقط مواظب خودتون باشین یه نصیحت از من..از من گفتن بود خودتون حالا می دونین!

این عاشق ما ...بستهء خوشگلی برای نومزدش به مناسبت همین روز فرستاد که رو بستش هم نوشته بود : زشت و زیبا فقط به خاطر تو .

وقتی این دختر خوشبخت ما که چنین عاشقی نصیبش شده..البته اینجاش قابل توجه هستش که این پسر عاشق ما  خیلی..خیلی خوش سلیقه هستش..خیلی!

دختر خوشبخت ما اومد و هوسی شد و در بسته رو باز کرد و آقا خدا اون روز رو نیاره..الهی آمین... یهو بهت بگم 100 تا آقا سوکس به طرف دختریء خووسبخت ما حمله کردن و سر تا پاش سوکسی شده بود! این دختر خووشبخت ما که انتظار همچین هدیهء خووشگلی رو نداشت.. یهو از خوشحالی ها.. اصلاً فکر نکنین از ترس ا ..یهو غش کرد! و هیچی دیگه اون روز ولنتاین هم تو بیمارستون بود و از ..... شوکه شده بود! وحالا این عاشق خوش سلیقهء ما هم فکر میکرد دیگه آخر هدیه رو واسه عشقش داده که از  خوشحالی غش کرده و راهی بیمارستون شده!

و منم برا همین میگم زیر  پروپای این عاشقا نپیچین و بیخیالشون شین که بعضب هاشون خیلی..خیلی ..خطر ناکن.. و از اون بد سلیقه هاش که مثل این عاشق ما نباشن کم گیر میاد ..به کلی نادرن!

خلاصه از من گفتن اگه از جوونتون سیر شدین برین عاشق همین خوش سلیقه هاش بشین و اگه هم که نه از جوونتون نگذشتین یا برین با بد سلیقه هاش باشین یا بچه های خوبی باشین و بیاین و بیخیال این کارا بشین که عاقبت خوشی نداره ووواسه خودتون می گم وگر نه اصلاً واس من فرقی نداره.. یه حرف دوستانه بود که زدم و هنوز پاش وایسادم و وایمستم..

و یه بخشش بدهکارم از شما ها که باید مطلبم رو 5شنبه آپدیت میکردم ولی امروز که جمعه باشه آپدیت کردم..آخه دیروز با یکی از ویروسا بیرون بودیم و بعدش که رفتم خونه رفتیم تولد و کلی وقت نکردم!!!

چون خوندن مطلب بالا رو واسه lovelyها قدغاً کرده بودم مطلب زیر رو مخصوص اونا نوشتم  و این بار واسه غیر lovelyها قدغاً می کنم!!!

"به همهء آدما بگین عشق بازیچه نیست که دسته هر بچه ای بیفته!

روزی که عشق مثل عروسک دست هر کسی بیفته اون روز ، روز مرگ انسان هستش..."

من که رفتم،

پس منتظر آپدیت بعدی توسط viro0s3 باشین

در ضمن جایی نرین ..!


موضوعات یادداشت
جمعه 85 خرداد 26 ساعت 1:24 عصر

خانه مدیریت شناسنامه مخ زنان ایمیل
موضوعات

81869: کل بازدید

12 :بازدید امروز

 RSS 

آرشیو
لوگوی 4ویروس
...سووووووکس...viro0s2 - مخ زنان
جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک
 
لوگوی دوستای ویروسی
دوستای ویروسی
حضور و غیاب
آوای آشنا
طراح قالب