سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
ویروس2 - مخ زنان

نویسنده: 4ویروس

سلام!

هنوز نرسیده و نیومده دل ویروسا براتون شده یه کوچولو!!البته بین خودمون بمونه خودتون رو این قد نگیرین  چون ویروسا ار آدمای مغرور خوششون نمی یاد.. الآن حتماَ میگین : وا چه جسارتا؟؟ نیومده زود صمیمی می شن اینا!! خوب دیگه چی کار کنیم ما اینیم دیگه و کاریش نمی شه کردالبته نه با هر کسی هااا..هووم!.. چی بگم؟! هان براتون از خودمون 4تا ویروس میگم.. ما چهار تا ویروسیم،هر 4تامون هم دوم گرافیک تو هنرستان کوثر(تبریز) مشغولیم.. هر کودوممون هم یه وبلاگ شخصی جدا گونه داریم و این وبلاگ مخ زنان رو هم برا این آپدیت کردیم که با هم باشیم..نه رفیق نیمه راه..

طرح و نقشه وبلاگ رو هم یهو زد تو مخمون!!نظریهء این وبلاگ از ویروس1 بود و انتخاب اسم وبلاگ و اسم کاربراش هم با ویروس2 که من باشم بود و بقیه ویروسا تایید کردن که تصویب شد این کار..

روزی که این نظریه زد تو مخ جمعه بود که همگی رفته بودیم اردوی آمادگی دفاعی که اسمشو نمی شد بزاریم اردو .. باید اسمشو می زاشتن زندون!آخه خیلی بدرفتاری می کردن و ما هم بیشتر حرسشون میدادیم روی هم رفته تقریبا روز خوبی بود....ولی من هنوز نفهمیدم که چرا واسه دخترا درس آمادگی دفاعی گذاشتن !!هر چقدر هم که می گن باز سر حرف خودمم!!..انگاری تو زمون جنگ،البته خدا نکووووووووونه پسر کم میارن و مجبوری دختر هم می فرستن جبهه!!وقتی تصورش رو می کنم خندم می گیره که تو آینده با این کارا حتمی قحتی پسر میشه!!..واه..واه..چه حرفا؟؟..مگه توفن!؟!(ببخشیدا این حرفا همین جوری میان البته نه همشون..)

8ساعت تموم تو اردو فقط صلوات فرستادیم و ثواب بردیم..جاتون خالی..هیچی دیگه مخمون تاب برداشت و این نظریه هم که داده شد در مورد وبلاگ قرار شد که در این بابت فرداش یعنی شنبه بحرفیم و حرفیدیم...

هان..اینجا شو براتون بگم:فردای اون روز زنگ آخر بود که چاپ دستی داشتیم داشتیم می رفتیم حیاط که اونجا کارامون رو انجام بدیم و بحرفیم..به بچه ها گفتم:الآنبریم حیاط حتمی از خونهء بغلی یه ماهی تابه یا ممکنه یه دیگ نثارمون کنن!!.. آخه می دونین چیه؟این همسایهء ما به اصطلاح عامیانه مهربونه ها..خیلی باگذشتِ و مهربونه..انقدر با گذشته که وسایل خونشو از هر چی گرفته باشه از لنگه دمپایی و کفش گرفته تا فنجون نعلبکی..لطف می کنه و گذشت میکنه به ما..البته با مهربونی فراوان..اصلاًِ اصلاً این فکر رو نکنین که از دیوار حیاتشون تموم وسایل خونشو..شاپالاخ!!.. نثار این مخمون می کنه؟!..

اصلاً این طور فکر کنین دیگه چی کار کنیم!!..حقیقت تلخ است..این همسایه دیوار به دیوار مدرسه ما که این همه با گذشته نمی دونم چرا خیراتش رو به جای این که به نیازمندا بده و ببخشه به مخ و ملاج بدبخت بیچارهء ما می بخشه؟!.. داشتیم شلوغی می کردیم تو مدرسه و سر به سر هم میزاشتیم که یهو یه خیراتی از آسمون ریخت رومون..اگه گفتین چی بود؟؟.. این دفعه خیلی فرق داشت و دست و دلباز تر بود .. یه  تشت آب یخ  تالاپی جاری شد و ما شباهتی بنظر به ویروسای آب کشیده پیدا کردیم .. اینم نوع دیگری از بخششاتشون بود که به ما رسید ثوابش البته نه کبابش!!

هیچی دیگه یه ماجراهایی بود بیا و ببین بعده اون اتفاق.. باز کمی سرو صدا کردیم و زوووود رفتیم تو که بازم از این کبابا نرسه بهمون....حالا خدا رو شکر کردیم که ماهی تابهو دیگ خیرات نکرد به ملاجمون که همون جا نقش زمین می شدیم و می گفتیم الفاتحة الصلوات..

اینم یه خاطره جالب بود از دسته گل این وبلاگ..به همین سادگیا نبودااا.. به قوله بعضی ها که فکر کنم خودم باشم مشکلات داشت!!...

دیگه اینکه همه تو pcهاشون anti virous مینصبن و برعکس ماanti lo0ve می نصبیم و نصبیدیم..

Lo0ve همون به درد قصه هاش می خوره که بشنوی و لالا کنی..اون آدم گنده هاش همونایی که برا هم میمیرن رو میگم به هم نرسیدن چه برسه به واقعیت...؟؟

این طور نفکرین که هر 4ویروس که ماها باشیم دلمون از قلوه سنگ و پاره سنگه..نه این طور نیس ..معلوماتمون زیاده در این باره حتما الآن میگین به جستمون نمی خوره ولی دوروزمونس دیگه آدم هر چی میبینه و اتفق میافته رو فراموش نمی کنه هر چند هزار ساله بشه!!

اگه خدا بخواد و عمری واسه ویروسا بمونه،قراره وبلاگ رو پر بینندش کنیم اگه افتخار بدین چون هر چقدر پر بیننده تر باشه به کمک شماو نظرای خوب و گرمتون بنابه نظر شما جلو میره و پیشرفت می کنه..

پس این شد که با نظرات و پیشنهاداتتون(انتقادات نداریم!!:d)ویروسا رو شاد کنین و برای هر چه بهتر شدن وبلاگ مخ زنان کووووووووووووووووومک کنید..(همیشه حق با نظر دهنده است!!)

        "و قابل توجه lo0velyها"

 عاقل نمی فشاند تخمی که عاقبت              درد و تعب بپرورد و مرگ بدهد

منتظر update کردن بعدی توسط viro0s3 باشیناااا..

باقی بقایتان..viro0s2..


موضوعات یادداشت
پنج شنبه 85 فروردین 31 ساعت 5:59 عصر

خانه مدیریت شناسنامه مخ زنان ایمیل
موضوعات

81855: کل بازدید

9 :بازدید امروز

 RSS 

آرشیو
لوگوی 4ویروس
ویروس2 - مخ زنان
جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک
 
لوگوی دوستای ویروسی
دوستای ویروسی
حضور و غیاب
آوای آشنا
طراح قالب